Skip Navigation Links
بازگشت به صفحه قبل
 

شرایط حضور کارآفرینان محترم در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر(سال 1396)

 

1-   این جشنواره به منظور شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر از طریق بررسی عملکرد بنگاه های غیر دولتی برگزار می شود. بنگاه هایی که حداکثر تا 15% از سهام آنها متعلق به نهادها/شرکت های دولتی یا عمومی باشد، می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

2-  رویکرد این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که از سال 92 تاکنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند. لذا تمامی بنگاه های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه (خرد،کوچک، متوسط و بزرگ)، می توانند در این رقابت شرکت نمایند.

3-      بنگاه باید قبل از سال 1393 تاسیس شده باشد.

4-     کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال های 94 یا 95 به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده باشند. امکان ثبت نام در جشنواره سال 96 را نخواهند داشت.

5-     جهت تکمیل پرسشنامه خواهشمند است از بارگزاری مستندات در محل مربوطه اطمینان حاصل فرمایید. بدیهی است در فرایند داوری عدم وجود مستندات ذیربط منجر به عدم تخصیص امتیاز مربوطه می گردد.

6-     كليه مراحل ثبت نام و داوري جشنواره به صورت اينترنتي می باشد و ادارات کل تعاون، كار و رفاه اجتماعی از پذيرش هرگونه فرم و مستندات به صورت دستي معذور هستند.

7-     پاسخگویی به سوالات ستاره دار (*) الزامی است و در صورت عدم پاسخگویی امکان ورود به مرحله بعد نخواهد بود.

8-     قبل از شروع ثبت نام، پیشنهاد می شود كارآفرين، فايل اسكن شده مدارك ذيل را در رايانه خود آماده نمايد، لازم به ذکر است تکمیل فرم و الحاق مستندات می تواند طی دوره زمانی تعیین شده و در چند نوبت صورت پذیرد اما برای انجام این کار، داشتن کد رهگیری ضروری است.

-         عکس پرسنلی

-         صفحه اول شناسنامه

-         کارت ملی

-         آگهی تأسیس شرکت

-         شناسه ملی شرکت (کد 11 رقمی؛ در صورت عدم اطلاع از شناسه ملی شرکت می توانید با سامانه ثبت شرکت ها به آدرسwww.ilenc.ir و شماره تلفنهای 19- 22268917 - 021 اداره کل ثبت شرکت ها تماس بگیرید)

-         آخرين مدرك تحصيلي

-         گواهي صنعت/ خدمات سبز

-         گواهی ثبت نام و نشان تجاری( برند)

-         گواهی ثبت اختراعات

-         مستندات نظام کنترل کیفیت

-         مستندات طرح كسب و كار

-         لیست بیمه کارکنان در اسفند ماه به تفکیک چهار سال گذشته (95-92) (برای بخش کشاورزی لیست بیمه شهریور ماه هم ضمیمه شود)

-         جدول شماره 15 اظهارنامه مالیاتی (یا جدول حاوی مبلغ فروش عملیاتی) طی سال های 92 الی 95

-         قراردادها یا گواهی دوره های آموزشی ضمن خدمت شاغلین طی سه سال اخیر

-         كپي لوح و نشان­هاي دریافتی بنگاه در زمینه های مرتبط با کارآفرینی

نکته1: از هر نوع مدرك فقط می توانید يك فايل را آپلود نماييد و در صورت ارسال مجدد،آخرین فايل جايگزين نسخه‌های قبلي خواهد شد. لذا در صورتی که در هر مورد چند مدرک وجود دارد پیشنهاد می شود تمامی مدارک در یک فایل به صورت ZIP شده تجمیع و یکبار ارسال شوند.

نکته2: حجم قابل قبول براي هر كدام از ردیف های فوق حداكثر 5 مگابايت می باشد و سيستم قادر به پذيرش‌ فايل‌هاي حجيم و سنگين نمی باشد.

نکته 3:عدم الصاق مستندات و شواهد مورد نیاز، موجب عدم تخصیص امتیاز مناسب در فرایند داوری می گردد.

9-     كارآفرين پس از اقدام به اولین ذخیره اطلاعات، كد رهگيري دريافت خواهد کرد و تکمیل و اصلاح اطلاعات تنها با استفاده از کد رهگیری میسر می باشد. لذا ضروری است در حفظ و نگهداری آن دقت لازم به عمل آید.

10-اگر در حين تكميل پرسشنامه ارتباط اينترنتي دستگاه شما قطع گردد می توانید در زمان مناسب و با وارد كردن كد رهگیری اخذشده، بقيه مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

در صورت بروز هرگونه مشكل در فرآيند ثبت نام، با مسئول جشنواره انتخاب كارآفرينان برتر مستقر در اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي مركز استان خود تماس حاصل فرماييد.
مدیریت توسعه و امنیت فاوا- وزارت تعاون، كارورفاه اجتماعي